Overnatninger på Sri Lanka; De 3 bedste, den værste og dem ind i mellem

På Sri Lanka rejste vi rundt med 2 børn på 4 og 5 år. Det kan godt være svært for mindre børn at skulle kapere at flytte hele tiden. Derfor skulle vi finde de overnatninger, som børnene ville føle sig bedst tilpas i.
Vi bestilte det hele hjemmefra, så vi ikke skulle bruge tid på det på ferien. Vi var rigtig heldige med 3 af dem, flere af dem var helt almindelig gode. Men den ene…ja, den var godt nok en historie for sig…

Der er 3 ting, vi gerne vil prioritere, når vi vælger overnatninger

• En pool. Det er så meget nemmere at få børnene til at synes, at det er sjovt at være på en sightseeingtur, hvis de har startet morgenen med en tur i poolen og kan se frem til en tur igen, når de kommer hjem igen.
  • Et helt hjem i stedet for et hotelværelse. Vi vil gerne have, at børnene har plads til at lege og løbe rundt, når vi er ”hjemme”. I løbet af en feriedag med sightseeing er der ofte meget køretid og tid hvor de skal være stille, f.eks. fordi en guide fortæller noget. Derfor skal der være plads til, at børnene kan gøre, som de har lyst til, når vi er “hjemme”. Desuden rejste vi 6 personer sammen på Sri Lanka. Og hvis vi var på et hotel, ville vi formentlig blive opdelt i flere værelser. Så i en lejlighed ville vi være mere sammen.
  • Et køkken. Sri Lanka’s mad er anderledes fra det vores børn kender fra Danmark. Og når de nu skulle forholde sig til en ny kultur, at flytte hele tiden og mange andre anderledes ting, så syntes vi, at de nogle gange skulle have lov til at få noget mad, de i det mindste kunne genkende. Derfor ville vi gerne have et køkken ved vores overnatninger.
    Det skulle dog vise sig, at når man lejer et større hus på Sri Lanka, så følger der tit en housekeeper med. Så det var ikke altid, at vi selv fik lov at lave mad, selvom vi havde et køkken til rådighed. Men så var de altid meget venlige til at lave stegt kylling helt uden krydderier til Mikkel på 4 år.

Mange finder deres overnatninger undervejs på deres rejse

Så vidt vi har kunnet læse os til, er det oftest ret nemt at finde hotel på Sri Lanka, undervejs mens man rejser rundt. Især hvis man kører rundt med en chauffør, som kan hjælpe. Men vi havde nu bestilt alt hjemmefra, fordi

• Så var vi sikker på at få det, vi ville have, især i forhold til ovenstående prioriteringer.
  • Vi kunne vise børnene det på forhånd, så de kunne nå at forholde sig lidt til stederne på forhånd.
  • Vi skulle ikke bruge tid undervejs på at lede efter overnatning.

Sådan bookede vi overnatninger

Vi bestilte igennem Booking.com, som på det tidspunkt lige have overtaget villas.com, og dermed havde fået mange huse/lejligheder i deres udvalg.
Vi brugte også Airbnb. Det fungerede fint at bruge Airbnb, bl.a. fordi vi havde en chauffør med rundt, som altid ringede til udlejer og aftalte ankomst tidspunkt osv.

Booking.com

Reklamelink*

Der er ofte også “driver’s accomodation” til rådighed på overnatningsstederne

Vi havde én chauffør med hele vejen rundt på Sri Lanka. Vi havde en aftale med ham om, at enten skulle vi skaffe overnatning til ham. Ellers skulle vi give ham et beløb til, at han selv kunne finde overnatning. Dette er meget brugt, og mange overnatningssteder stiller sådanne chauffør boliger til rådighed.

Vores 3 bedste overnatningssteder på Sri Lanka

1. Cadjan Wild i Kataragama – her kom vi tæt på naturen i en Eco-friendly lodge

Kataragama ligger op til Yala National Park. Og her havde vi valgt at bo i udkanten af junglen, for at komme i den rette stemning, til den safari vi skulle på. Og fordi vi bedst kan lide at bo i natur, hvor børnene kan have plads til at løbe rundt og lege, som de har lyst til. Til gengæld kunne vi så ikke få eget køkken. Men de var søde til at lave børnevenlig mad.
De kaldte sig for en “Eco-friendly lodge”. Det betyder vist “bo tættere på naturen” Hytterne var rigtig fine. Og tjenerne stod klar med juice til os, da vi ankom. Vi følte os virkelig godt hjemme på det sted.

Læs også: Religiøs festival i Kataragama og overnatning i udkanten af junglen

De har hytter med aircondition, som vi boede i. Hytterne havde nogle hyggelige terrasser foran. Og de havde åbne sovesale, hvor man kunne ligge og lytte til naturen, mens man faldt i søvn. I hytterne var badet ude under den åbne himmel. Der var vægge omkring, men man kunne nyde himlen og den fri natur, mens man var i bad.

Rundt omkring på området hang der hængekøjer til fri afbenyttelse. Og der var en åben hytte/sal med spiseborde og afslapningsområde. Ved siden af var der en pool. Vandet i poolen var koldt, fordi der hang et dækken over den, så der ikke faldt blade ned i. Men det betød samtidig, at der ikke kom sol ned. Der gav koldt vand, men et værn mod den stærke sol…
De serverede virkelig god, srilankansk mad for os. Der var en tjener, der serverede alt for os. Hvis vi drak lidt af vores vand, kom han straks med mere. Det var lidt mærkeligt at sidde og spise, mens der var en, der stod og kiggede på en. Men maden smagte rigtig godt.

Der var selvfølgelig dyr på grunden, når vi boede så tæt på junglen. Der løb aber rundt omkring. Det syntes vores børn var en fest. Vi så en enkelt slange, men den var ikke farlig. Den spiste blot alle tudserne, som der var en del af (ofte i toilettet. Det var vi ikke så vilde med). Og så var stedet ret plaget af myrer. Medarbejderne fjernede dem, når vi kommenterede det. Men det er et godt råd, ikke at have mad i hytterne.

Læs også: Vi var på safari i Yala National Park – og så en leopard!!!

Det ligger uden for selve byen, men netop derfor vil vi klart anbefale det. Det var en stor oplevelse for os at bo der. Alt var rent og folk var meget søde og smilende. Det var en smule dyrt i forhold til vores budget. Men vi var så glade for at være der, at det faktisk blev et af vores favorit overnatningssteder.

Her var mulighed for en chauffør overnatning, men vores chauffør ville hellere ind til byen og bo.

Se Cadjan Wild her (Reklamelink*)

2. Trincomalee; Et absolut paradisisk hus

Overnatninger_Hotel_Sri_Lanka_Trincomalee_1

Vores næstsidste overnatning var i Trincomalee. Her havde vi 4 overnatninger, hvilket var det længste vi var noget sted på Sri Lanka. Vi havde nu rejst rundt på Sri Lanka i mange dage, og var klar til at slappe af og fordøje alle de mange og gode indtryk vi havde fået. Derfor ville vi gerne bo på et godt badested. Og det hus, vi havde fundet i Trincomalee, var så perfekt til det.

Vi boede i Dutch Bay, som var et lokalt område. Der var ikke mange turister. Til gengæld var der lokale fiskere, der sejlede ud hver morgen og kom hjem og ordnede deres net hver aften. Det var dejligt at bo så lokalt.
Til gengæld var det en helt anden verden, når vi var inde i vores hus. Det var nemlig ejet af en brite og en amerikaner. Så der var alle de vestlige bekvemmeligheder, man kunne tænke sig.

Når man rejser rundt på Sri Lanka, er der altid noget, der ikke virker på hotellerne. Men sådan var det ikke her. Her var der toiletpapir ved toilettet, internettet virkede upåklageligt, der var flydende sæbe ved håndvaskene (frem for den gammeldags håndsæbe, der ellers lå rundt omkring), der var varmt vand i bruseren, vi kunne bruge vores egne stik i stikkontakterne og der var endda en vandkøler med drikkevand i køkkenet. De havde endda også sørget for at der var vin, man kunne købe. For alkohol kan godt være lidt besværligt at finde på Sri Lanka.

Det var et paradis, når man bare ville slappe af!

Læs også: Vores paradis bounty strand i Trincomalee, som vi kun delte med fiskere

Der var en lille pool. Faktisk den mindste, jeg nogensinde har set. Børnene kunne ikke bunde i den og den var så lille, at der ikke var meget plads til leg. Men det var nu også helt lige meget. For der var kun 30 meter ned til den mest fantastiske bounty strand, med det lækreste vand i den helt rigtig temperatur til at blive kølet af uden af fryse. Man kunne ligge der i timevis, mens børnene byggede sandslotte på stranden.

Værterne var virkelig søde og rare, og sagde at vi meget gerne måtte ringe med spørgsmål hver time, hvis vi havde lyst. Det havde vi nu overhovedet ikke brug for. Deres housekeeper kom med morgenmad. Vi kunne vælge mellem srilankansk og vestlig morgenmad. Og hun kom og rensede poolen 2 gange om dagen, for de blade ravnene evt. skulle have tabt i poolen.
For det var den eneste slange i dette paradis – ravnene. De spiste gladelig vores mad, hvis vi stillede noget udenfor. Så vi lærte at spise indendørs.

Men ravnene var en lille bitte ting i vores nyfundne paradis. Vi vil så absolut anbefale dette sted! Hvis det havde været tættere på Danmark, havde vi været der hver weekend.

Se: Villa 238 – Dutch Bay, Trincomalee

3. Kandy; En lejlighed med rigtig god plads og den sødeste housekeeper

Overnatning_Hotel_Sri_Lanka_Kandy_2
Man kan lige fornemme fælgene på bilen bag gitteret – den holdt nærmest i stuen…

Vi havde lejet en lejlighed som lå lidt ude af Kandy (som i en forstad). Det betød, at her var roligt, og vi var i bjergene med den flotteste udsigt. Og det tog ikke lang tid at køre ind til Kandys seværdigheder.
Lejligheden var vist på omkring 200 m2. Vi havde 4 værelser med hvert sit tilhørende badeværelse. Og der var et værelse til chaufføren i kælderen.
Der var også bordtennis i kælderen. Til gengæld var her ingen pool. Men der er jo også lidt køligere op i bjergene, så det tænkte vi faktisk ikke så meget over.

Læs også: Hvordan er vejret på Sri Lanka? Hvornår er det bedst at rejse dertil?

Det var dog lidt mærkeligt, at der nærmest var en garage inde i stuen. Garagen var åben, så når man gik rundt i stuen, kiggede man lige over på en bil.
Vi brugte nu ikke stuen så meget, for lige uden for stuen var der en stor terrasse, hvor der var en dejlig udsigt ud over bjergene.
I lejligheden boede også en housekeepeer ”Ramm” som hele tiden gerne vil opvarte os. Han var virkelig sød mod os.

Overnatning_Hotel_Sri_Lanka_Kandy
Ramm med drengene

Den ene morgen vågnede Dennis og jeg til, at Benjamin på 5 år fortalte, at han havde været nede og spise morgenmad. Han var gået nedenunder og så havde Ramm givet ham en skål Cornflakes. Det var så godt tænkt af Ramm. Vi havde selv haft cornflakesne med, og børnene havde spist lidt af det om aftenen. Så det vidste han, at Benjamin kunne lide.
Så er det jo fantastisk at have en housekeeper, når det betyder at forældrene kan sove en halv time ekstra…

Læs også: Kandy, en kulturel by med templer, dans, ædelstene og ikke mindst en legeplads

Ramm var ikke så god til engelsk. Men når vi havde forståelsesproblemer – og ikke ville forstyrre chaufføren, som ellers kunne fungere som tolk – så ringede Ramm bare til ejeren af huset, som var god til engelsk.

I virkeligheden var der ikke så meget ekstraordinært over selve huset – ud over at der var virkelig god plads. Jo det skulle da lige være den flotte udsigt fra terrassen. Men Ramm gjorde virkelig sit til at give os et godt ophold. Og da vi flyttede ind her, kom vi lige fra det værste overnatningssted, som jeg nogensinde har oplevet. Så er det jo ikke svært for det næste sted, at ligne et drømmeslot.

Se Primrose Bungalow, Kandy

Vores værste overnatning på Sri Lanka

Ella; et sted med flot udsigt, men lidt for mange husdyr

Vi havde valgt dette sted, fordi vi gerne ville have et sted med en god udsigt. Lonely Planet havde beskrevet deres B&B som helt fantastisk. Så da de nu også havde lavet en lejlighed til udlejning, så tænkte vi, at det måtte være godt. Men der blev vi klogere…

Overnatning_Hotel_Sri_Lanka_Ella
I det mindste var der en god udsigt fra lejligheden

Jeg tror bare, at jeg her vil vise dele af min dagbog fra stedet. Så forstår du vist meningen:

Så kom vi til Ella, som er en by der ligger i bjergene, og er kendt for den flotte udsigt, der er ud over bjerglandskabet. Vi havde lejet en lejlighed gennem Airbnb. Vi blev lidt overrasket over at se, at der i stuen er en køjeseng og en hems oven på et skab ?!? Men vi skal heldigvis kun være her én nat. Der er heller ikke noget toiletpapir på toilettet, men heldigvis har vi selv taget noget med hjemmefra. Desværre er der rigtig beskidt! Køkkenet er det værste. Det er så beskidt!!! Køleskabet var fyldt med døde myrer, så vi måtte have opsynsmanden til at komme og gøre det rent. Senere fandt vi ud af, at køleskabet slet ikke var tændt. Hvorfor gjorde han dog ikke det, når han nu rengjorte der? Og hans rengøring fjernede ikke alle de døde maste myrer på listerne af køleskabet. Manden sagde i øvrigt, at han ikke havde rengjort det, fordi det blæste så meget…Som om, der kommer døde myrer i et køleskab p.gr.a. blæst. Der var heller ikke vand i vandhanen i køkkenet. Vi fik tændt for det kolde, men måtte have opsynsmanden til at tænde for det varme. Han sagde, at han havde slukket for det, fordi der lige havde været nogle kinesere, der bare lod vandet løbet.

Læs også: En vandretur med børnene op af Little Adams Peak tæt på byen Ella

Senere, da vi kom hjem fra aftensmaden kæmpede vi for at låse døren op, fordi låsen var lidt stram. Til sidst rev Bente bare i døren, og så gik den op…så meget for den lås.
Vi lagde børnene i seng – i køjesengene midt i stuen. Men de faldt nu i søvn med det samme alligevel, selvom vi andre sad lige ved siden af.

Og så begyndte alt det sjove!
Da Bente gik ind i sit værelse var det fyldt med kæmpestore bier. Vi gik ned til opsynsmanden, der fortalte, at det var fordi de bliver tiltrukket af lyset. Så vi skulle bare slukke alt lyset… Han kom op med nogle petroleumslamper. Da han gennemgik soveværelset, kom der en kakerlak gående forbi, som han prøvede at sparke væk, uden at vi så det….
Vi satte os ud på terrassen med lamperne. Straks var der masser af bier omkring os. Så vi løb indenfor – efter at vi havde konstateret, at der også var en kakerlak i vores pose med bananer, som lå ude på terrassen.
Men nu havde vi jo lamper med ild i udenfor, omgivet af bier, som vi ikke turde gå ud og slukke for.
Mens vi stod og overvejede situationen, så vi noget bevæge sig ved gardinet. Da gardinet blev fjernet, pilede der en lille mus afsted.

Efter noget tid, var der ikke så mange bier tilbage ved lamperne, så Bente og Dennis fik slukket dem. Og vi har sat vores cornflakes og andet mad i køleskabet, i håbet om, at det ikke blæser så meget, at der kommer myrer ind ?
Nu sover vi alle i stuen. Bente ligger på en madras på spisebordet, Cecillie ligger i øverste køje sammen med Benjamin, jeg ligger i nederste køje med Mikkel og Dennis har fået en madras på gulvet.
Nu er jeg så spændt på, hvor meget vi får sovet. Og hvor mange væggelus vi kommer til at nyde i nat.
Vi kunne ikke finde ud af at låse døren. Men hvorfor skulle det også virke…

Næste morgen: Lagnerne var vist heldigvis rene. Vi har da i hvert fald ikke fået nogen knopper. Vi fik også sovet sådan rimeligt hele natten – uden flere hændelser.
Vi blev så glade, da chaufføren kom og hentede os herfra. For første gang på turen var vi pakket og stod klar, da han kom. Godt at vi kun skulle bo der én nat! (Hvis vi havde bestilt flere nætter, var vi nu alligevel ikke blevet. Det er helt sikkert!)

Se: Sita’s Heaven Apartment

Her sov vi ret dårligt, til gengæld var det en virkelig sjov oplevelse at bo der

Habarana, En eco lodge, hvor du sover på madrasser foret med elefantlort i en mudderhytte

Overnatninger_hotel_sri_lanka_Habarana

Vi skulle overnatte på en Eco Lodge i junglen i mudderhytter i Habarana. Det var Cecillies sidste aften, så vi syntes, at hun skulle have en sidste oplevelse.
Og det var virkelig en oplevelse – ude i naturen. Der var dog strøm og rindende vand. Men det var igen med udendørs bad og tudser i toilettet. Der var selvfølgelig ingen internet.

Da vi fik kigget på madrasserne var de stoppet med hø (næste morgen gik det op for os, at det selvfølgelig ikke var hø, men tørrede elefant-lorte. Men det opdagede vi heldigvis først, efter at vi havde sovet på dem). Elefant-lorte madrasser er desværre ikke så komfortable…

Der var et ”hovedområde”, hvor der var ét værelse, som Cecillie og Bente fik. Det var også her, at der var et køkken og man fik serveret mad. Vores andres hytte lå nogle 100 metre væk. Vi blev nødt til at bruge en lommelygte, når vi skulle finde derhen om aftenen.

Læs også: I Habarana sov vi i mudderhytte på elefantlorte, oplevede landsbyliv og ja, vi red desværre på en elefant

Til morgenmad fik vi en fin typisk srilankansk morgenmad. Med kylling, dhal, nogle lidt stærke grøntsager, og kokos roti’er. Det er altså lidt mærkeligt at få varmt mad til morgenmad. Vi måtte bede om bestik. De plejer jo at spise med fingrene. Men det er vi ikke lige så gode til.

Overnatninger_hotel_sri_lanka_Habarana_2
Alt var lavet af mudder – fra væggene til bænkene

Stedet vinder på 2 ting.

1. Oplevelsen af at bo i en eco-lodge.
  2. Den virkelig søde ejer, som går så meget op i sit sted og vil gøre alt for at du får en god oplevelse. Da vi ankom tilbød han os srilankansk kaffe og satte sig ned og fortalte os alt om stedet. Han lever også af at arrangere ture. Bl.a. fortalte han om én tur, hvor man kører rundt med ham og kigger efter flokke af vilde elefanter. Vi havde desværre ikke mulighed for at tage på nogle af hans ture. Men de lød virkelig gode.

Stedet vinder til gengæld ikke på komfort. Ingen af os sov rigtig godt. Cecillie og Bente havde noget kryb i deres hytte. Og myggenettet passede ikke ordentlig til sengen i vores hytte. Så Mikkel fik rigtig mange myggestik. Vi sagde til ham, at han burde få nogle bedre madrasser. Så måske det er bedre i dag…

Du skal tage dertil for oplevelsen af at bo i mudderhytter på srilankansk stil. Det syntes vi til gengæld var sjovt. Og børnene elskede at lege rundt i mørket med deres lommelygter og udforske.

Se: Kamatha Eco Lodge, Habarana

Dem midt i mellem

Bentota

Overnatninger_hotel_sri_lanka_Bentota

Dette sted havde den mest fantastiske pool. Det var et så perfekt sted at komme til, efter en lang flyvetur fra Danmark. Poolen havde den helt perfekte temperatur til at blive kølet af, uden at fryse. Den var dyb, men Benjamin på 5 år kunne bunde i den ene ende. Og der er en trappe, hvor man kan sidde på og få vandmassage.

Desværre var lejlighederne ikke helt lige så gode. Stedet består af flere forskellige huse og lejligheder. Og vi havde haft lidt svært ved, hvilke af dem, vi skulle reservere. Bente og Cecillie havde fået et hus, der lå lidt fra poolen. Desværre virkede hverken deres aircondition eller deres køleskab. Så de flyttede over i nabolejligheden til os. Her var så et problem med en vandhane, så en hel nat, måtte de op hver anden time og tømme en spand, for ikke at få vand ud over det hele. Men lige så snart man fortalte medarbejderne om tingene, så fiksede de problemerne.
Det er lidt kendetegnede for Sri Lanka, at tingene ikke virker helt.

Læs også: Tag med på en River Boat Safari i strandbyen Bentota

Vores lejlighed var som sådan fin nok. Den havde desværre ikke aircondition, men kun propeller. Der var et fint soveværelse, badeværelse, køkken og spiseområde i stueetagen. Og så var der en seng og et badeværelse ovenpå. Desværre var trappen så stejl, så én af os voksne sov sammen med børnene, for vi turde ikke, at de skulle gå op/ned af den trappen om natten.

Uden for lejlighederne var der nogle hyggelige terrasser.

Jeg synes at Residence of Bentota var et rigtig lækkert sted. Der var mange ting, der ikke virkede. Men lige så snart, at vi sagde noget til medarbejderne, så fiksere de det. Og når vi var hjemme, handlede det meste jo om at være i swimmingpoolen, som vi elskede!

Se: The Residence Bentota (Reklamelink*)

Anuradhapura

Overnatning_Hotel_Sri_Lanka_Anuradhapura

Da vi kom frem til dette hotel, kunne jeg ikke lade være med at spørge chaufføren, om de overhovedet havde bygget hotellet. For vi kom til en stor byggeplads. Men der var dog noget, der var færdigt. Mon ikke, de nu er ved at være helt færdige…

Da vi var der, var der bygget 4 hytter og en hovedbygning. I hovedbygningen var der en restaurant i stueetagen. Vejret på Sri Lanka er så fint hele året rundt, at restauranten kun havde vægge til 3 sider. Jeg tror, at der måske var nogle hotelværelser ovenpå. Men vi så ikke rigtig nogen mennesker deroppe.

Vi havde 2 af hytterne. De var fine. Men som det er med alle steder på Sri Lanka, så er der altid lidt, der ikke virker. Så toiletdøren kunne ikke lukke i den ene hytte. Og vi kunne ikke helt få det varme vand til at virke i badet.

Læs også: I Anuradhapura er buddhisternes helligste træ og verdens største stupa

Kort efter, at vi var ankommet kom receptionisten med menukort. Hun ville gerne have os til at bestille aftensmad og morgenmad, for hun var den eneste, der kunne engelsk. Og hun havde snart fri.

Det var bare et hotel med nogle hytter. Hverken mere eller mindre. Det meste fungerede fint. Og vi syntes i virkeligheden, at det var en oplevelse at kunne følge med i, hvordan srilankanske bygningsarbejdere arbejder.

Hvis de lige havde haft en pool, ville vi nok have syntes endnu bedre om det. Og faktisk, når jeg kigger på deres hotel nu, så har de nu fået swimmingpool og en legeplads skriver de.

Se: Lake Leisure Resort (Reklamelink*)

Negombo

Overnatning_Hotel_Sri_Lanka_Negombo
Når jeg kigger på hotellet på booking.com i dag, ser det ud til, at de har fået plads til en bygning for enden af poolen. Det er alligevel lidt imponerende…

Negombo er en lidt sjov by. For byen ligger tæt på Colombo lufthavn. Derfor kommer folk og tjekker ind på alle tidspunkter af døgnet, når de lige er landet. Eller de tjekker ud på meget forskellige tidspunkter, når de skal flyve. Vi gjorde det sidste. Vi kom til Negombo, fordi vores ferie var ved at være slut. Og vi ville helst ikke skulle ud og køre i timevis, lige før vi skulle flyve i lang tid.

Læs også: Negombo, det bedste sted at starte og ende sin ferie på Sri Lanka

Vi havde endnu en gang en lejlighed. Den havde, hvad vi skulle bruge. Der var 2 soveværelser og badeværelser. Og et køkken og en stue ud i et. Køkkenet havde stort set ingen bestik eller køkkenredskaber. Men når vi påpegede det, så hentede de blot noget fra nogle andre lejligheder. Så havde vi da noget.

Der var en pool på stedet. Den var også fin. Den var godt nok dyb, så børnene kunne ikke bunde. Men med et par badevinger, gik det fint.
Hotellet lå fint centralt. Det tog ikke lang tid at gå til strand, restauranter eller butikker.

Det var sådan et sted, som havde præcis det, vi skulle bruge. Men om 10 år, vil vi nok ikke kunne huske, hvordan det så ud.

Se: Christima Residence (Reklamelink*)

Booking.com

Reklamelink*

Vi var på Sri Lanka i Juli 2016

Vi vil blive meget glade, hvis du vil følge os på Facebook og Twitter. Så får du updates om vores nye indlæg.
Du er også meget velkommen til at kigge indenfor på vores Instagram profil.

*Disclaimer
Jeg synes, at det er rigtig sjovt at arbejde på www.enfamiliederrejser.dk. Og jeg hygger mig med at dele vores families oplevelser, for jeg synes, at det er dejligt at kunne hjælpe dig med inspiration til en fantastisk ferie. Derfor bruger jeg også gerne rigtig meget tid på denne hjemmeside.

Men når det så er sagt, så ville det da også være dejligt, at tjene lidt på det arbejde og timer, jeg ligger i hjemmesiden. Om ikke andet, så et bidrag til en ekstra ferie 🙂

Derfor har jeg en affiliate aftale med Booking.com. Det betyder, at hvis du vælger at følge linket fra vores hjemmeside til deres, og gøre et køb hos dem, så modtager jeg en lille provision. På den måde hjælper du mig bedst muligt til at kunne bruge tid på at lave endnu flere spændende blogindlæg her på siden. Og det takker jeg selvfølgelig for 😉